دوربین z2 در مقابل s5

سلام برشما طرفداران وبلاگ من

 
 
دوربین z2 در مقابل s5
| | ادامه مطلب...

                                              sony-xperia-z2-versus-samsung-galaxy-s5

 Xperia Z2 و Galaxy S5، دو اسمارت فون پرقدرت اندرویدی با دوربین های بسیار با کیفیت. رقابت در کیفیت تصویر برداری بین اسمارت فون های مسئله حیاتی و مهمی بوده است. این بار پرچمدار سونی با دوربین 20 مگاپیکسلی و اسمارت فون سامسونگ با دوربین 16 مگاپیکسلی و البته فناوری جدید را می‌خواهیم با هم مقایسه کنیم.

 

در هر دو دستگاه از پیکسل های ۱.۱ میکرونی در سنسورها استفاده شده که سنسور مربوط به Z2 مقدار کمی بزرگتر می باشد. ۱/۲.۳″ در برابر سنسور ۱/۲.۶″ گلکسی اس ۵. در ادامه تصاویری ثبت شده توسط دوربین این دو اسمارت فون را مشاهده می کنید. تصاویر گرفته شده در فضای بیرونی بسیار خوب گرفته شده اند، اما وقتی نور محیط کاهش می یابد، تفاوت ها چشمگیر شده و تقریبا می‌توان برنده ایین رقابت را مشخص کرد.

پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۱ که برروی این دو دستگاه قرار دارد اجازه ثبت ویدئوهای ۴K با نرخ ۳۰fps را میدهد. در هر دو امکانات مختلف نرم‌افزاری وجود دارد. مثلا در بخش تغییر فوکوس، سونی Background defocus و سامسونگ Selective Focus را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. سونی همچنین حالت حرکت آهسته ۱۲۰fps را در بخش فیلمبرداری ارائه میدهد.



:: موضوعات مرتبط: موبایل، ،
نویسنده : علی
تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393
زمان : 11:19